Hva koster det å få levert min ordre?
Det koster mellom 99 og 149 NOK å få tilsendt en pakke til enten privatadresse, bedriftsadresse, pakkeboks eller til en MESSAGE-butikk. Hvis du handler for over 1.500 NOK, er frakten gratis. 

  
Du har dessuten mulighet til å velge å hente varen din i en av våre MESSAGE-butikker i Norge. Se hvor våre butikker ligger her

Click and Collect - kjøp online og hent i butikk
På MESSAGE.no kan du shoppe online og få tilsendt pakken til en av våre MESSAGE-butikker. Du kan hente ordren etter 5-7 hverdager innenfor butikkenes åpningstider. 
    
Slik fungerer det:

1. Finn og bestill dine varer på vår webshop

2. Velg “Click and Collect” under levering i Checkout

3. Velg hvilken butikk du ønsker å hente pakken din i

4. Du mottar track and trace-nummer på mail når pakken er sendt fra lageret

5. Du mottar en sms og mail når pakken er klar til avhenting i butikken

Medbring ordrebekreftelse for bestillingen din samt bilde-ID ved avhenting - hvis det er en 3. person som henter pakken din, skal denne personen medbringe fullmakt

  
Hvilke land leverer MESSAGE.no til?
Vi leverer til Norge. 
   
Når vil jeg motta varene mine?
Pakker til Norge blir hentet tirsdag og torsdag fra vårt lager. Etterfølgende vil du som regel motta varen 5-7 hverdager etter - alt avhengig av fraktfirmaet. Bestillinger utført i helgen eller på helligdager vil bli behandlet førstkommende hverdag.

 

I utsalgs- og kampanjeperioder kan leveringstiden være lenger enn normalt. Når ordren din har forlatt lageret, vil du motta en bekreftelse på mail. 
   
Hvilke leveringsformer kan jeg velge?
MESSAGE.no leverer varene dine med Bring. 
   
Du kan velge å få varene sendt hjem til din adresse, en bedriftsadresse, eller nærmeste pakkeboks. Du kan også velge å hente varen i en av våre butikker. Se vennligst avsnittet om Click and Collect. 
   
Hva gjør jeg hvis dere har sendt meg feil vare?
Hvis vi ved et uhell har sendt deg feil vare, ber vi deg kontakte kundeservice før du benytter vedlagt returlabel og sender pakken i retur. Vi vil så raskt som mulig forsøke å rette feilen og sende den riktige varen til deg.